Early morning

Shit så trött jag är. Åkte med Jonas till stallet imorse. Fick veta av Sandis i stallet i torsdags att fredag var sista dagen dom jobbade och att personalens semester började på måndag, alltså var jag där tidigt i ottan, redo att fixa morgonpasset. När jag gjort def och stog och mockade hagen runt 8 tiden kom Sandis. Det var visst så att dom jobbade den här veckan också och semestern började först NÄSTA vecka...

Nåväl.

Red Honey första gången idag. Det gick fint när jag väl kom upp, hon tyckte att det tog alldeles för lång tid för mig att klättra upp på en pall och sedan på henne...
Märkte att hon har lite svårare i vänstervarvet, fick känslan av att baken gick före på nått sätt i det varvet, medans höger gick fint. Nåväl, det ska vi nog få till med lite träning!

Sen var det dags för Kajsas tur. Hon har känts lite tjock i höger fram, tror det kan bero på att jag bara vart i ridhuset/ridbanan på sistone. Förutom igår när jag och Carina skrittade ut. Men det fick bli en uteritt idag igen, och hennes ben kändes lite bättre när vi kom tillbaks.

När allt var klart med hästarna blev det hundens tur att få lite motionen. Vi gick hem från stallet och jag har en ny app på mobilen som visar hur långt, fort och vars man är ute och går. Den sa att det är 2.7 km till stallet istället för 2 som jag trodde. Hejbara

När jag kom hem strax efter tolv var jag lite trött. Höll mig vaken till runt ett tiden innan jag toksomnade på soffan i nästan två timmar. Sweet

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0