Sunday, bloody sunday

Söndag igen.
Jonas åkte som sagt i onsdags och sen dess har jag och Bobby vart ensamma. Har gått bra det med.
Vart i stallet mest hela tiden. Igår löshoppade jag mina hästar lite. Inga höjder att tala om, men bra gymnastik och kul med lite omväxling. Honey tyckte nog det var riktigt kul och hoppade hejvilt!
Efter hoppningen blev det ännu en mantvätt för Honey. Gick SUPER! Hon har blivit riktigt duktig på att bada och jag får spola henne överallt och sätta på och stänga av kranen utan att hon hetsar upp sig (allt för mycket) Lite läskigt är det än, men hon står snällt ändå. Kul!

Idag har jag jobbat på eftermiddagen så dom fick vila. Är ju så himla varmt också.
När Jonas kommer hem ska jag försöka få med honom och fota och eventuellt filma lite när jag rider också. Om inte annat så för min egen skull

Ikväll har jag impulsbakat en sockerkaka



Bobby lite trött efter långpromenad i värmen



Världens bästa tjockis



Jag och Kajsa hade en liten mysvilostund.









Kommentarer
Postat av: emelie

snajsig fläta

2011-08-01 @ 16:15:19
URL: http://emelieoskarsson.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0