Going the right way

Så var första arbetsdagen avklarad. Gick bra. Imorgon blir det jobb igen.
Har haft väldigt mycket att göra på sista tiden, med två hästar och allt. Plus att jag har hand om Buster denhär veckan eftersom hans familj är på semesterit i Turkiet. Blir att somna tidigt ikväll känner jag. Imorgonbitti är det stallmorgon igen.
Tog ut Honey i ridhuset en sväng idag. Hon var mycket skeptisk mot plasten på väggarna som fladdrade lite. I början tänkte vi lite olika,  att få henne att flytta enbart baken var svårare än jag trodde, hon ville gärna springa rakt över en, men mot slutet gick det bättre. Får bli något liknande imorgon, och på måndag har jag storslagna planer på att sitta upp på henne.
Testade Kajsas sadel på henne och den var absolut inte för kort. Hon har sjukt mycket kortare rygg än vad man kan tro. Men den funkar nog till en början  iaf men hon lär (förhoppningsvis) växa ur den när hon får lite muskler

Jonas har ju varit och fiskat i Lysekil ihelg med Anders. Och inatt fick han faktiskt en fisk vilket var på tiden!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0