y o u

så börjar allvaret igen. imorgon blir det skola första gången iår. har inte köpt nya böcker än, men jag har en gammal kemibok som jag hoppas kan funka, och så ska jag beställa en biologibok också, har bara inte riktigt fått tummen ur än. ska även sätta upp en fin lapp på skolan och sälja bort mina matte och fysikböcker.

vart på långpromenad till stallet här i åmål  idag med bobbsan. var helt sjukt halt ute och hade jag vart en åldring hade jag aldrig vågat mig ut. lårbenshalsarna hade krasat hejvilt.
ska bli skönt att flytta hit min lille älskling.

vi badade även hunden igår. han har ju haft en mindre trevlig odör den sista tiden som spritt sig runt om i lägenheten, men vi köpte ett finfint schampo och balsam åt honom och han blev väldigt ren och fin, utan att pälsen tovat sig något. så luktar han mycket mycket trevligare också!



bild på min fjällstuga från i julas. första gången jag såg den sen den blivit målad. snart är den nästan helt klar också. tänka sig



min väldigt stabila fammo i jul när vi var och godjulade henne på julafton. hon var väldigt på g



just nu känner jag att det skulle kunna bli sommar.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0