pimp my ride

bläk jag blir galen på kemin. fattar inget av det dumma jämnviktskonstantsskitet!
Akursen var så mycket enklare...
och inte har min biologibok kommit än heller. ringde och frågade vars den höll hus och dom trodde att jag mest troligt skulle ha den innan slutet på nästa vecka. tack för den..




igår var vi och skulle fiska lite lake. jonas hade till och med köpt ett eget spö åt mig som jag fixade fiskeklart alldeles själv. knöt knutar och hade mig

vi var på laxsjöisen nedanför hans jobb och det var fullmåne och inte alls så kallt. riktigt mysigt faktiskt
fram tills att isen började explodera! det smällde till lite här och var och lät som att den skulle spricka när som hellst. jonas sa att det dock inte var någon fara utan att den bara smällde när den frös.
allt gick vägen fram tills det smällde alldels under oss och det blev en fet spricka precis där jonas stog och hela isen skakade. då for vi hem, fisklösa men vid liv!
hoppas på bättre lycka nästa gång istället!

även att jag pimpat min bil lite med denna vackra muff



snart är det dags för dagens andra lektion, matte denna gång

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0