offline

idag har jag lekt mekaniker. min spolarvätskeslang hade lossnat så istället för att få rena fina rutor på bilen rann allt rakt ut under bilen istället. där gör det inte mycket nytta.
jag skruvade isär lite av framdelen på min käre bil och pillade. lyckades även skrapa upp min arm lite smått.
men jag lyckades väl med min biloperation och nu har jag en finfin ruta igen. ser fram emot när jag ska göra den stora skönhetsoperationen byta-ut-den-semitrasiga-bakplåtsgrejdelen-mot-en-ny-hel-och-fin-så-min-bil-blir-snyggast-i-stan-hell-yeah!!! men det blir i sommar nångång när vädret är fint

i lördags var vi och fiskade jag och jonas. fick ett par gäddor som jag tyckte var rediga på runt 2-3 kg och lite betesfisk också. idag var vi i stallet och tanken var att jonas skulle rida lite. dock var det för en gångs skull mycket folk i stallet och ridhuset var upptaget så vi får skjuta på det. men han fick iaf borsta lite. han gör väldiga framsteg och kommer nog bli en rejäl cowboy tillslut höhö

imorgon börjar en ny vecka och det är plugg som gäller.

Kommentarer
Postat av: Ovenatasha

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-10-21 @ 10:20:09
URL: http://ovenatasha.blogbrief.com

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0