my love

jag har funderat lite.
har dom senaste dagarna fått höra ett par gånger av nya människor att jag har en sån fin häst, att hon verkar så trevlig att rida osv osv. eftersom jag är väldigt partisk kan jag ju inte annat än att hålla med, men samtidigt undrar jag om jag inte har det lite väl enkelt eller hur man ska uttrycka det. iom att folk överlag (tyvärr) inte brukar vänta sig så mycket av en fjording  å kan jag tänka mig att när dom då ser en som jobbar lite, blir väldigt positivt överaskade.
men hade jag haft en quarter/paint/arab hade det inte blivit samma reaktioner för då hade förväntningarna vara något helt annat.
var bara en tanke som dök upp när jag körde hem från stallet idag. för övrigt gick det väldigt bra att rida idag. börjar få till galoppen mer och mer. jonas har lovat att följa med någon dag och filma lite så jag får se själv vad det är jag gör fel när jag inte riktigt sätter bytena helt.



men som sagt, jag är ju partisk och i mina ögon är kajsa den bästa av dom alla.




Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0