daily

i måndags var jag rätt trött. somnade på soffan runt 21 och fortsatte sova fram till halv 12 dagen efter. det var skönt.

idag fick kajsa sin årliga vaccination. skönt att ha den gjord. när jag ridit i måndags ville hon inte äta all sitt lunchö. sen åt hon inte all kvällshö och inte all frukosthö dagen efter heller. lite oroväckande med tanke på att det är kajsa vi pratar om. tanken att hon blivit mätt efter 18 år slog mig, men det kunde ju inte stämma. dock var hon som vanligt matglad vid lunch och åt allt hon kom över, och när jag var där var hon precis om vanligt, så jag tror nog att hon bara blev lite väl trött av ridturen.

är även bestämt att det blir att flytta henne som sagt. ska bli skönt att ha henne lite närmare.

nu är det ju trettondagsafton imorgon eller nått så jonas är ledig från jobbet. det firar han med att åka och fiska 2 dagar med jonas och anders som kommer hit ikväll. elisa kommer också så jag blir inte helt ensam.

min skola börjar först på måndag, eller tisdag kanske det är. kommer iaf bara ha lektion två dagar i veckan iom att min matte och naturkunskap båda är på torsdagar.
längtar väldans tills det är slut på allt den 6 maj.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0