complicated

kemi b är jättekrångligt. och för att inte tala om hur tråkigt det är! tappade helt min kemimotivation när surgubben snålade på betyget i a kursen. nåväl. det räcker ju med g egentligen, men ändå

jonas föräldrar var ju här i helg som sagt med en redig present åt honom. han fick en ny frys till alla sina döda mörtar och boilies så vi kan ha mat i den andra frysen istället. jättebra! och han blev glad och nöjd.

imorgon är det dags att flytta kajsa. måste köpa mig en cykel!
något jag har köpt mig är en ny telefon. eller ny och ny, den var begagnad. min gamla tyckte det var lämpligt att vissa knappar inte funkade oavsett hur mycket man tryckte på dom. kan bli lite knepigt att ringa/skriva sms när den var på det humöret.
blev iaf en iphone. har dock inte fyllt den med massa "livsviktiga" appar utan endast nöjt mig med att lära mig ringa och skriva sms hittills.

nå nu ska jag nog ge mig ut på stadens gator och torg för att än en gång leta reda på agarplattor och låta hunden urinera. ska även se om det finns någon guldsmed där jag kan lämna in mitt fina silverarmband jag fick av mor och far när dom vart i mexico. det har som trasslat lite på ett ställe och jag är rädd att det kan gå av om det inte fixas och det vill jag ju inte.



Kommentarer
Postat av: Lamia - Hästsport

detsamma!! hur mås ni osv? :)

2011-01-31 @ 15:22:53
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Emma

Men Hörrö, nu har jag hittat hit igen. Hoppas livet leker å att allt är bra med dig&Kajsa!! Vars bor ni nuförtiden?! =)

2011-02-01 @ 12:13:55
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Lamia - Hästsport

Skönt, då kan du nästan promenera dit :D med djuren är det bra! många som vanligt. Hur går det med fölplanerna, blir det något i år?

2011-02-01 @ 14:29:48
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0