and so it goes on and on and on and on....

så var första naturkunskapslektionen gjord.
skulle även haft matte på eftermiddagen men det blev inget för rune skulle ha nå möte eller whatever så. har inte någon nk bok eftersom att han sa att han hade att låna ut = linnea köper ingen för dyra pengar
men idag menar han på att han inte alls har någon att låna ut = linnea MÅSTE köpa en för dyra pengar. damn.
men nu fram till tisdag fick jag låna en av en annan som också läser men som tydligen skulle bort och inte behövde den = linnea psykpluggar lite iförväg.
dessutom handlar det första mest om kemi som jag faktiskt har lite koll på så det går rätt bra. även att jag har 2 veckor mindre på mig än vad planeringen är lagt på iom att jag bara läser 350 p iår alltså inte heltid så det är bara bli klar till den 6 maj om de ska bli nå av!

har även kirrat transport till kajsas flytt i februari. lite typiskt att flytta nu då det kommit 2 nya hästar till stallet för ett par månader som båda rids western. nåväl, jag får glädja mig att jag inte behöver lägga ut drygt 2000 slantar i månaden i transport. måste skaffa mig en cykel!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0