alone

ensam hemma ikväll. jonas är på nån kurs nånstans och kommer först imorgon kväll. jag roar mig med att träna på lite gamla hpprov. gjorde ett tidigare idag och när jag var nästan klar lyckades jag klicka ner fönstret. något irriterande... så nu snabbgjorde jag en och sket i hela läsbiten på svenska och chansade lite på den engelska men fick ändå 1.1 inte så illa för att inte gjort alla delar. nå mer måste tränas ändå..

känner mig lite trött

jonas fyllde ju år igår. det firade vi med att gå en lång promenad med vilddjuret bobby och inte så mycket mer. tänkte äta marängswiss, men det blev aldrig av. på lördag kommer jonas mor och far för att fira lite, det blir nog trevligt

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0