to the shores

så var bakterieodlingen i full gång. har haft skålarna på elementet här i köket och det tar sig verkligen. kanske inte syns sådär allt för tydligt, men på nära håll ser man att under bobbys tassar fanns det någon form av äcklig bakterie som blivit små gula prickar. läskigt. i övrigt så är det insidan av kajsas benskydd som växt mest.. (den högst upp till höger)



när vi vaknade imorse såg det ut såhär  wtf?! det var ju nästintill snöfritt igår jue.
tycker gott att snön kan hålla sig borta till nästa vinter.

ska snart fara och besiktiga bilen igen. om den inte går igenom fäller jag nog en tår.
har vart en dyr månad iom att den kostade sin lilla sland att fixa + två stallhyror iom att årk ska ha betalt i förskott.. men men. nu är allt klart och betalt för denhär månaden. hoppas jag iaf.

var ju på en guldsmedsbutik för nån dag sen. tänkte kolla om mitt fina armband gick att fixa. fick ett underbart vänligt bemötande av kärringen (jo hon var en rejäl kärring) som menade på att "jag nog använt klart det där armbandet" och att hon "inte tar emot saker som kostar mer att laga än vad dom är värda"
vad vet hon vad det är värt för mig? och hade jag då ansett att jag använt klart armbandet så hade jag ju inte gått och fråga vad det kostade att laga. jävla överklasstyp! (ja hon var en rejäl jävla överklasstyp!)
nå jag kommer använda den tills den ramlar i bitar! hoppas bara det tar sin lilla stund och att jag märker när det sker

ikväll åker vi till borås. jonas och anders fisketarmar har skrikit till och det är verkligen vår tur att hälsa på dom. har ju inte sett deras hus än.


just det, gjorde ju NKprovet igår och det gick nog fina fisken tror jag.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0