please don't leave me

sjukt svårt ska det vara att få ett prov rättat. väntar fortfarande på NKresultatet....

fick även meddelande från csn att dom stoppat mina utbetalningar. varför det kan man ju fråga sig. jo min skola har ju inte registrerat att jag går där. tack min skola, vad fint av er. får ta tag i det imorgon när jag har lektion

igår var jag riktigt hurtig. först ett par timmar kemi och biologi på fm. sedan promenad med bestenbobby till stallet, uteritt med kajsa, följt av promenad hem med en lite tröttare bobbybest. har bestämt mig för att han ska lära sig att kunna vara i stallet och stanna i en box när jag rider. när jag mockar och fixar och så får han springa på långlina och det funkar bra. men så fort jag går in i hagen får han lite panik och tror att hästarna ska äta upp mig så han måste kalla på hjälp genom att halvyla,  pipa och gny. men han gillar kajsa, blir alltid helt till sig när han ser henne
dock tycker han det är lite läskigt ännu när jag går och ska hämta hö och så i andra stallet och han blir HELT ENSAM i lilla. är jag inne i lilla stallet är allt helt frid och fröjd fast han inte ser mig, men så fort han vet att jag är borta blir det lite panik. nå det tar väl ett par dagar, men gör man likadant hela tiden borde det bli fint.
han har ju absolut inga problem att vara ensam om dagarna så det är bara en vanesak.
har även börjat hårdträna på att han ska kunna bli lämnad av jonas, vilket inte alls är lika kul som när jag går. men men..


nu borde jag ta itu med dagens skoleri. har dock så ont i huvudet idag igen. bläk

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0