my sweet honeybee

fredag igen. jag känner mig opepp på ännu en dags pluggande. men men.
nästa vecka blir det 2 eventuellt 3 prov. nk prov 2 kemi uppdrag 2 och matte prov 1. om jag inte fegar lite och tar matten veckan efter istället. får väl se hur mycket jag hinner under helgen. på lördag ska jonas till karlstad och fiska med johan så jag och bobby blir ensama. kan ju passa på att köra lite extra nk och biologi då eftersom jag är så dåligt på att läsa det på veckorna, iom att det just ska läsas. får göra som jag brukar, ta ett långt badth efter stallet med lite undervisning.

fortsatte jobba med övergångar igår. börjar få till galoppen mycket mycket bättre. är hon ordentligt varm så går det riktigt bra, så jag får lära mig att inte kräva för mycket i början på passen utan värma upp riktigt rejält för att få bästa resultat. har även anmält oss till wwrs westernallsvenskelag. hoppas det blir något bara! som sagt, aspepp på tävlingsesongen -11


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0