jump onboard

känns som att jag inte gör något vettigt på dagarna. idag har jag åstadkommit följande: (skolmässigt alltså)

* gjort min biologilabb


det är prover på
1 insidan av kajsas senskydd. dom var tvättade, men jag tror nog det kryllar av bakterier där ändå
2. tangentbordet på min lap
3. under bobbys tassar
4. i min mun
5. lampknappen på dass
6 iphonen

nu står dom på elementet och gottar till sig.

* har gjort och skickat in redovisningen på pHmätningsundersökningen vi gjorde på NKn förra veckan

* pluggat till NKprovet jag ska ha imorgon

* försökt räkna matte, men var inte alls upplagd för det

* börjat skriva bakterierapporten


känns lite som att allt bara rinner iväg

Kommentarer
Postat av: Emma

Hih, det lät ju bra! Åmål..hoho, tänker genast på Fucking Åmål, gud vad jag blev sugen på att se den nu :P

Det är rätt bra här också, har väl typ 5 månader kvar på jobbet sen vet jag inte vad jag ska göra..vill väl försöka få ett jobb så man kan skaffa sig en pålle igen men får väl se om det blir plugg istället!!

Sara som hade Nutte har flyttat till Övik och skaffat sig en ny pålle iaf. Så där har det hänt grejjor också! Men jag är som bara kvar här å flyter med..haha!

2011-02-04 @ 09:55:41
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Fia

Ush vill du verkligen veta vad som växer i din mun? dont do it!

2011-02-04 @ 10:38:29
Postat av: Emma

höhö, jag förstår det :P

Ja det är väl det som är grejjen, hur ska man komma på vad man ska plugga?! Jag var sugen på maskiningenjör men då måste jag plugga till några ämnen på komvux först, för jag har inte kemi å sånt. känns blää! så nu tittar jag på hydraulsystemtekniker, den är 1årig och finns i övik..men jag har alltid velat bli hovslagare..så frågan är om man ska slå till?! man borde ju inte bli utan jobb...eller hur?!

vad ska du plugga till?

hon är fortfarande arbetslös men har hittat en karl där, så då flyttade hon dit! men hon har pluggat iaf så kanske hon hittar nått jobb nu!

2011-02-04 @ 10:58:05
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: linnea

haha kanske inte. men hittills håller sig munprovet väldigt lugnt. får se vad som händer efter helgen...

2011-02-04 @ 16:32:04
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0