homesick

ibland har man dagar då allt funkar precis som man vill. igår hade jag en sådan dag.
ridningen gick supermega bra! är så fantastiskt att när jag gör rätt, gör min underbara häst exakt det jag vill! hon är så duktig!

idag var dock inte riktigt en sån dag. för det första var nästan hela hennes box pisseblöt när jag kom dit i morse. vattenkoppen (som inte ens används) har fyllt sig själv och läckt ut överallt. samma sak i boxen brevid, men inte alls lika mycket. busters box längst in hade klarat sig helt.
när jag sedan skulle rida var jag så irriterad över allt vatten så det gick inte alls så bra som jag hoppades. men imorgon är en ny dag och då ska vi traila igen.

pratade med mami nyss. ska bli fantastiskt kul att åka hem över påsk och besöka min fjällstuga igen!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0