home alone

jonas är i karlstad med johan och fiskar. jag har vart i stallet och tog en ridtur i solen och det var hur skönt som hellst. kajsa tyckte det var väldigt kul att vara ute lite.

kom hem och tog ett bad med min nkbok. ska ta en promenad med hunden till stallet om en stund och ta in hästarna. fram till det sitter jag och dreglar över lite saker jag skulle köpt mig om jag sket pengar..





skulle blinga till mitt enöras träns med lite silver




skulle även ta bort dom där jävla läder-leda-bort-vattnet-om-man-är-ute-i-ösregn-remmarna som är på sadeln och istället sätta på silverconchos


(allt finns på MT's hästsport om någon vill bjuda mig, där finns också bob avila bettet jag vill ha)



ikväll är det schlager. frågan är om jag ska feta till det med lite glass eller inte... hmm. den som lever får se

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0