good

igår var världens längsta dag. vaknade strax efter 7 och for till stallet. det var iskallt så jag och kajsa tog en trevlig liten skrittur  isolen och förfrös fejan lite när vi försökte trava.
var hemma runt 10 och då hade jonas också kommit hem. han for samtidigt som jag och skulle fiska lite, men det var lite kallt för det.
vi tog en promenad på stadens gator och torg, städade lite, bakade bröd och bullar, lagade god mat och kollade sedan på schlager. tycker det var dåligt startfält igår.
kvällen avslutades med att jonas somnade på soffan medans jag kollade dreamgirls.

idag ska vi gå och leka med ronja. på tiden att bobby får busa av sig rejält.
så har jag kvällen i stallet också.

har även en medryttare på g.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0