Wherever you will go

Ska snart gå och lägga mig. Är lite halvtrött idag. Fick mycket gjort igår men tyvärr inte riktigt lika mycket idag. Vaknade med ont i halsen och huvudet och kände mig allmänt seg. Jobbade dock endel med studierapporten som nu nästan är helt klar.

På eftermiddagen fick jag finbesök av Carina och Tobias som var här för att hämta någon maskin. Var väldigt trevligt! Fler såna besök, det gillar vi!

Senare blev det en tur till ridhuset med Honey. Maria kom också dit med sin fina häst. Alltid roligare att rida om man vet att man får sällskap! Det gick bra, hon var väldigt lugn. Stog blickstilla på gången när jag fixade iordning henne och hade ett bra tempo under ridninge. Hon har verkligen börjat söka sig nedåt nu och det är så roligt!

Skulle ju åkt till ridhuset igår med Jonna och Kajsa också, men något hade dykt upp så Jonna kunde inte tyvärr. Får ta det en annan gång istället.

Imorgon har jag inga speciella planer. Kanske ta en tur ut om det inte är för halt



Haft den här i huvudet hela dagen typ

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0