Fields of green

Har lappat ihop den andra hagen idag när jag kom hem från skolan, så imorgon blir det att släppa hästarna i den. Det blir nog trevligt för dom eftersom den hagen dom går i nu är så lerig och tråkig.

Vet inte riktigt vad som tagit åt dom, men imorse när jag skulle släppa ut dom började det med att Kajsa helt på eget bevåg tog sin grimma och vandrade ut från stallet. Jag stod och flätade svansen på Honey (min hemmagjorda svanspåse är long gone). Hon var ialla fall snäll och stannade på gårdsplan när jag ropade på henne, tog in henne i stallet igen och skulle göra klart Honey, då får hon psykspel och rejvar ut och drar in i hagen och vevar runt så leran stänker. Kul. Nå fick fast henne rätt fort och som tur var var jag ledig på förmiddagen så jag slapp stressa.

Imorgon är det terminens enda tent och det märks, är grav tentapanik i klassen och i vår EoD grupp på fejjan är det vilda diskussioner om vad som är vad..
Ska försöka kolla på allt lite till innan jag ger upp för kvällen

Kommentarer
Postat av: janne

vad är det för konstigt med det?

Det är väl hennes normala tillstånd..... ;-)

2011-12-16 @ 13:24:35

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0