Heart shaped box

Så sjukt irriterande! Satt med mitt hometeam och skulle göra klart vårt gemensamma projektarbete idag. Det handlar om hundens olika roller i yrkeslivet. Skrev klart allt, ALLT!! Diskussion, syfte, abstract, sammanfattning och skulle maila det till mig själv så jag kunde öppna det hemma också, men vad händer? SKITDATORN HAR INTE SPARAT DET!!! Hade tryckt på sparaknappen 20 ggr under tiden vi jobbade och tre gånger när vi var klara bara för säkerhetsskull, but no! Det var borta. Datakillen kom och försökte hitta det, but no! Det var borta.
Såg att samma sak hade hänt Emil i klassen med hans etologistudie bara nån timme innan. Jävla skit datorer!!
Så fruktansvärt irriterande och tråkigt. Vi hade ju gjort det så fint.. Nåväl..
Nu sitter jag och försöker plugga till tentan på fredag men det går sådär för jag är så trött och less

Har iaf inget på förmiddagen imorgon så då ska jag rida Honey. Känns som att det var jättelänge sen.
Nåväl. Sitter här och tröstar mig med pralinerna som Jonas gjort åt mig. Väldigt goda kan jag lova




Hjärtformade och allt

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0