Sorry, sorry, sorry

Idag är det synd om mig.
Dagen började med att jag vaknade 08.40 = 20 min att klä på mig, släppa ut hästarna, köra till skolan.. Det blev tight, men jag kom faktistk bara 5 min försent och då hade lektionen inte riktigt börjat heller.
Har fortfarande ont i halsen och har dessutom börjat hosta också. Hemskheternas hemskhet. Vaknade mitt i natten och hostade upp ena lungan..
Efter skolan for jag och hämtade hö. Vägen dit är rätt slingrig och backig. På ett ställe är det en rätt brant nedförsbacke följt av en väldigt skarp kurva. SMART SOM JAG VAR bestämde jag mig för att köra stora vägen tillbaks. Den är lite längre, men planare och bättre. Var sjukt nöjd över mitt beslut och satt och mös hela vägen hem. Nu har jag hö så det ska räcka året ut och en bit in på nästa. Skönt!

Imorgon är det näringslivsdag i skolan. Hade tänkt att jag skulle åka, men jag tror nog jag tar mig till sans och stannar hemma. Vill gärna bli av med halsontet och snorandet (och så kanske man skulle kunna ta ett pass med Honey på dagen också....)
Är iaf snudd på klar med projektarbetet och den etologiska studien. Nu är det bara det andra projektarbetet och praktikrapporten kvar + plugga till tentan + PBL + skriva ner det vi ska prata om inför en gymnasieklass nästa vecka (tror det var lagar om hållning av hundar jag hade...) + förbereda praktikredovisningen som vi ska ha nästa vecka.. Tror jag fick med allt.. Är ju endel kvar

Nu tror jag att jag ger mig för idag och går och sussar.. Hoppas på bättre tider imorgon.


Och ja, det har kommit massor med snö, och med massor menar jag typ 1 dm

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0