Piece of my heart

Lite har jag ansträngt mig idag. Tvättade bilen så den blev så ren och fin, både på insidan och utsidan. Kan meddela att den såg ut som om den hade varit i krig..



För att inte tala om hur fälgarna såg ut!



(Notera även den udda bulten som kostade 100kr mindre än orginalbultarna som var täckta.. Who wants a täckt bult egentligen?)

Ser ut som en såndär tvshopreklam för något tvättmedel där man doppar halva något smutsigt. Som tur var satt det inte så hårt utan det gick lätt att få bort

Nu är min bil såhär fin ren och glad


Försökte fota Honey i munnen igår. Har sett att hon håller på att få en tand på höger sida. Vargtanden på vänster har brutit igenom redan innan Lina köpte henne enligt vetprotokollet, men denhär sitter som sagt på höger sida och mycket längre ner än vad en vargtand sitter. Så är det även mycket mycket större också, i storlek med en hingstbete nästan..
Var lite trixigt att försöka hålla upp munnen på henne med en hand, och få en bra bild med den andra. Det syns lite dåligt men det är vid pilen iaf. Ska se om jag inte kan få en bättre bild imorgon när jag har Jonna med som hjälp.
Vi tar turen till ridhuset som aldrig blev av imorgon istället.



Ytterst dålig och suddig bild...

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0