Mr muscle

For till Skövde idag igen och hämtade lite strö. Passade även på att vara förbi Hans en sväng till och fick lite mer kaffe och klippte honom. Den här gången fick jag med mig 5 balar strö hem. Nu har jag så det borde räcka till februari iaf. Skönt!

Kom hem och pluggade lite för att sedan ta på mig stora musklerna och gå ut till stallet och baxa in ströet
Är ju omänskligt stark ibland



Blev två balar inne i stallet och dom andra tre ute i ladan.
Sen var det dags för hovis att komma. Kajsa fick nya fina hovar, men Honey fick stå över denhär gången. Var ju knappt något att ta sist så han tror att hon klarar sig med varannan gång. Hon sliter ju mer på hovarna eftersom hon är barfota. Hoppas hon håller sig länge så jag slipper sko henne.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0