Let me come home

Bara två dagar kvar innan jag får åka hem till mitt käraste Pajala. Ser sådär mycket fram emot tågresan upp, fanns inga liggplatser kvar så jag får glatt sitta drygt 17 timmar istället. Men så länge jag har ett eluttag i närheten är jag nöjd.




Kom precis på att jag inte börjar förän 13.15 imorgon = ridtur på förmiddagen när det är ljust ute. Woho.
Ska väl försöka packa lite smått också så det är klart på onsdag. Då går vi iof bara halvdag och slutar 12, men kan ju vara skönt att ha det färdigt.


Är iaf klar med skolarbetena nu. Gjorde det sista nu ikväll så nu får jag vara helt ledig över jul! Ska bli SÅ SKÖNT!!

Kommentarer
Postat av: MICHAELA - FOTO

Hoppas du får en trevlig dag! :)

2011-12-20 @ 12:06:25
URL: http://michaelaphoto.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0