Fly away

En liten uppdatering då. Julen hemma var jätteskön. Hade inget skolarbete kvar så jag fick bara vara helt ledig. Alla utom min kära syster var hemma och mamma och pappa håller på att bygga om köket, nästan färdigt och jättefint! Var lite synd att det blev att vara så kort hemma, men eftersom min kära mor och far skulle till Afrika så var det ju ingen ide att stanna i Pajala helt ensam. Dessutom saknade jag mina gulingar.

Var i vilket fall som helst väldigt nöjd med att jag köpt en flygbiljett hem. Jonas hämtade mig på landvetter och så körde vi hit. Tyvärr var all snö borta så det var kolsvart och grisigt som tidigare i höst.

Var som sagt med Kajsa och kollade tänderna igår, dom såg finfina ut. Undertiden vi var på ATG passade Honey på att springa sönder marken i hagen vid grinden. Det var grönt och rätt torrt, men när vi kom tillbaks var det en lerpöl. Tack sweety.

Har blåst orkan dom senaste dagarna men idag är det vindstilla och en minus så det är perfekt ridväder! Blir nog att ta en tur ut med Jonas och båda hästarna.
Hoppas även på att det inte är allt för mycket fyrverkerier här ute i skogen eftersom vår lille hundfis är skotträdd.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0