Crazy

gammal hage



ny hage



skillnaden är större när man ser det på plats.
Helt vansinnigt att det ser ut så här i december. Vet inte världen att det ska vara snö?

Blev en uteritt med Honey idag, hon var totalt omöjlig. Hoppig, studsig och tittig. Lyssnade inte alls på mig och var rädd för sin egen skugga ungefär.. Vet inte om det var överskottsenergi eller vad men hon blev bättre på slutet iaf.

Ska börja fixa mig för ikväll, är inflyttningsfest och tentafest hos Frida, Harriet och Caroline. Ska bli skitkul och jag är sjukt peppad! Verkar dock som att rätt många ska åka till Skövde senare och vara med på bartömningen på Skövdes kårpub, men jag får se hur jag gör. Är inte så sugen på Skövde faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Elin Stjernstedt

Gud vad tråkigt att ni inte har nån snö, du kan få lite från mig.. vi har massssor..

2011-12-20 @ 20:26:29
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0