Smile

Det verkar tusan så svårt att hitta ett släp med "rätt" vikter.. Puh blir helt virrig av alla släp jag kollat på..

Nå träningen med hästarna gick iaf bra idag. Först Kajsa där vi körde igenom horsemanship mönstret till tävlinge ihelg, och hon gjorde det SUPER!
Imorgon ska vi träna lite på trailmönstrena också, kolla av lite sådär. Ska bli så kul att min käre syster kommer till tävlingen! Var tusen år sen hon och Kajsa träffades även.

Och så lille fisHoney. I början av passet hade vi en liten diskussion om hur fort saker och ting skulle göras, men efter ett tag lossnade hon och gick jättefint i både skritt och trav på lösa tyglar, sökte sig framåt, nedåt mot bettet helt själv. Tänkte att vi skulle köra lite hårdare med galoppen idag, hittills har jag bara kollat så hon tar fattningarna och att hon vet skillnaden på höger och vänster (lite svårare med höger)
Givetvis sprang hon som en liten vettvilling i början, överlycklig för att få galoppera, men efter ett par varv på volten började hon slappna av mer, och på slutet gick det sååå bra! Är verkligen sjukt kul när man märker skillnad på henne.

Imorgon åker jag med Jonas på morgonen så vi har kvällen fri, precis som idag. På fredag åker han till Lysekil och fiskar direkt efter jobbet och blir borta till måndag. Jag ska med Carina och kolla när hon ska träna för Per Larsson i Färgelanda(?) och på lördag åker ju jag och Kajsa och  kommer också tillbaks på måndag.

Idag har vi fettat pizza och det var GÖTT!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0