Learn to fly

Idag följde jag med Carina när hon skulle rida för Per Larsson. Tyvärr ösregnade det, och vi var utomhus, men det var väldigt intressant. Carina var supernöjd, och jag fick massa ideer och tips på vad jag kan göra med Honey så jag är riktigt peppad för ridningen ikväll.
Han verkar vara en bra tränare och bor ju dessutom bara 5 mil från Skara, så det blir definitivt att åka dit regelbundet så jag får koll på vad jag gör med min (ev) blivande reiner.

Innan vi for red jag ut med Kajsa. Tänkte låta henne ta det lite lugnt idag eftersom det blir en lång resdag imorgon. Vi plöjde lite i skogen och tog oss på nått sätt ut till vägen tillslut.



Det är denna skylt som Honey är väldigt rädd för. Kajsa bryr sig måttligt mycket..

Ska snart tillbaks till stallet för kvällspasset. Honey ska ridas, sadeln ska smörjas, Kajsas man och svans ska tvättas, och allt ska packas för imorgon. Och så ska transporten hämtas också. Pjuh!
Bäst att ta itu med allt direkt!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0