I've got sunshine in a bag

Första dagen ensam i stallet. Det gick bra. Åkte dit i morse och red båda. Kajsa var lite stel i vänster sida, kan vara för att jag inte ridit henne ordentligt på ett par dagar. Sen fick hon en härligt sval dusch. Det är ju rätt så varmt om dagarna nu för tiden.
Och så lille Honey var superduktig idag! Skritt och trav gick finfint, lugnt och kontrollerat. Tror det kan vara en god ide att träna henne varannan dag och ha kul varannan dag så det inte blir för mycket och att hon inte blir less på att träna.

Efter stallet for jag och Bobby och badade. Var på ett ställe där vi var och fiskade i vintras. Jätte varmt i vattnet och Bobbsan fick simma lite. Han är så söt för han grymtar som en liten gris vid varje simtag.

Sedan bar det av hem och jag la mig och sov en stund på balkongen. Sjukt skönt!
Har precis ätit lite och om nån timme blir det tillbaks till stallet igen (tredje gången idag) och ge dom små liven kvällsmat.

Och just det, Kajsa har ju namnsdag idag! Grattis älskade ponnie


Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till sötaste Kajsa =)

2011-08-02 @ 22:47:16
Postat av: linnea

Kajsa tackar ödmjukast :)

2011-08-03 @ 22:04:40
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0