Good girls

Nu är det bara en vecka kvar tills jag får svar om hur min framtid kommer bli. Spännande värre.
Även att mamma och pappa kommer på söndag som sagt så förhoppningsvis får vi fira nästa måndag!
Jonas föräldrar ska också komma upp och vi ska ha the big parents meeting! Första gången dom ska träffas. Men det går nog säkert bra det.

Idag har jag inte gjort så mycket. Började dagen med att klippa Bobbys klor och håret mellan trampdynorna. Har köpt en finfin sax enbart för det. Sen sov jag på balkongen en sväng, vilket syns rätt snyggt på mitt numera (ännu mer) röda skinn.

Sen så blev det stallet. Buster flyttade till granvik idag så nu är jag ensam i lilla stallet. Lite trist att vara helt själv, men men. Förhoppningsvis är det ju bara ett par veckor kvar här. Inge fel att ha "eget" stall, men det hade ju vart enklare om det låg på gården istället för 3 km bort.

Blev barbacka ritter med båda hästarna. En var lugn, stabil och som en vandrande fotölj, och den andra liten, hustakslik och sprättig. Gissa vem som var vad...
Men det gick bra ändå. Honey har även blivit vaccinerad idag. Hon drog en Kajsa och blinkade knappt. Duktiga tjejer jag har!


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0