Good girl

Alltså vilken häst jag har köpt! Dagens pass gick hur bra som hellst. Tränade på lite av det jag såg på Per clinicen tidigare idag och det gick SÅ HIMLA BRA!! Till och med galoppen funkade fint. Hon tyckte det var så jobbigt så hon bockade till ett par gånger, väldigt lustigt. Nej det blir verkligen att åka och träna regelbundet för Per när jag flyttat ner, om det går såhär bra bara av att kolla på när andra rider för honom, hur bra ska det inte gå då att rida själv?


Nå nu tror jag iaf att jag packat allt. Var inte så mycket jag kunde bära ut till transporten eftersom jag ska använda nästan allt till Honeys ridning imorgon, men lite fick jag ut iaf. Går nog rätt fort att packa resten ändå.
Tvättade Kajsas man och svans idag också, det behövdes verkligen kan jag lova så nu blev hon tävlingsfin.
Är så skönt att vi har två "egna" resdagar så vi inte behöver åka okristligt tidigt eller efter tävlingen när man är trött.
Nå kanske dags att börja gå och lägga sig lite så jag orkar upp i ottan imorgon. Ridning innan det blir avfärd


Stretcha sig lite

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0