Funny thing

Hade inte koll på att det var fredag idag. Tänk jag hade kanske missat att ge hästarna mat imorgon på morgonen om jag inte kom på det, haha

Träningen med Honey gick bra idag. Först en kort uteritt med Carina och Timber. Vi hann se ett par livsfarliga lastpallar på vägen. I måndags tog vi ju första galoppen hon och jag och det gick sjukt fort! Gjorde ett nytt försök idag och det gick betydligt lugnare. Hon har lite svårare att ta höger galopp, men på andra försöket gick det fint. Blir nog bra så småning om även det där.
Är så kul att se att hon börjat sätta muskler också.

Kajsa och jag tog bara en lugn liten promenad. Imorgon kanske vi får med Jonas på en lite längre tur om det är bra väder. Det hade ju vart trevligt.

Nu ikväll ska vi inte göra mycket. Kolla tv och chilla bara.



Någon som vet vad det här är för en slags spindel? Dom finns typ i alla hörn i stallet, vidriga små kryp..

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0