A new beginning

Så har mor och far åkt hem. Dom kom i söndags och det har varit väldigt trevligt. I måndags följde mamma med till stallet och red Kajsa medans jag red Honey. Kajsa gick så sakta så hon snubblade över sina egna ben och mamma var så nöjd att åka runt i ridhuset lite.
Igår kom även Jonas mor och far, Mats och Annica så igår hade vi familjemiddag. Jonas hade lagat jättegod mat (som vanligt) och det var väldigt trevligt. Alla kom överens.

I måndags fick jag ju även intagningsbeskedet jag väntat på sen maj. JAG KOM IN! Känns så himla skönt att fått ett besked. Det ska bli jättekul och spännande att börja, men samtidigt hur tråkigt som hellst att behöva flytta från Jonas och Bobby, men vi får klara det! Det är ju "bara" 17 mil och har vi klarat Umeå-Falkenberg så är ju 17 fjantiga mil ingenting!
Boendet är ju fixat för mig och hästarna, har precis sökt CSN, vad mer är det man ska göra?

Fick med Jonas till stallet i söndags och fotade och filmade lite när jag rider Honey, men jag hittar inte kamerakabeln så jag kan föra över skitet till datorn.. Nå får leta vidare


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0