what's up?

jag har missat saker.
till exempel att det är valborg ihelg och att det varit kungligt bröllop i england. inte för att jag bryr mig sådär väldigt mycket.
saker jag däremot inte missat är alla jobbannonser.
söker jobb hejvilt och har även varit på en intervjuv, får se hur det går.  ska jag köpa en till häst måste jag ju ha ett jobb

longerade kajsa idag i 10 minuter. sen jagade jag runt henne lite i ridhuset ett par minuter till och hon hostade inte en endaste liten gång! yey!
på trailträningen idag hjälpte jag en tjej som var med första gången. när jag gjorde det så insåg jag hur sjukt opedagogisk jag är, men det gick bättre och bättre för tjejen så det verkar som att hon förstog lite vad jag försökte säga iaf.

nästa helg åker vi kanske till falkenberg. eller jonas åker garanterat, jag har inte riktigt bestämt mig ännu, men jag tror nog jag följer med. hans pappa fyller år och så är jag lite sugen på ullared också

nu har också resultatet från hp kommit. blev 1.3 för mitt lag.


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0