come on baby

kajsa hostar lite fortfarande. ingen feber, inge snorig, pigg glad och matglad som vanligt. så var hon hostfri i tre dagar så jag tänkte i lördags att jag skulle prova rida, but no. efter en stund hostade hon igen.
så nu har jag bestämt att hon får stå hela veckan, även fast hon inte hostar en endaste liten gång!

städade min bil igår. det var verkligen på tiden, den var mer lik ett stall än en bil. fullt med hö, spån och hår, men nu är han ren och fin. tvättade utsidan idag, både min och jonas så nu står dom och blänker ikapp på gården.
när bilen är nystädad vill man knappt sätta sig i den för man vet att det går bara utför direkt.

provade även nytränset för nån dag sen, och det satt som det skulle



hade morgon i stallet imorse och passade på att mocka hagen. var väldigt trevligt väder och efter ett tag kom jonas och hjälpte till, så nu är båda hagarna mockade och fina. har torkat upp väldigt snabbt må jag säga



igår fick jag blommor av jonas till frukosten. han är allt bra söt ibland.





Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0