trippin'

så. hemkommen alltså.
var hur skönt som hellst att vara hemma i norr och bara vila och chilla. åka lite snowboard och längdskidor samt bada en hel massa bastu

resan upp och ner gick bra. var lite segt att sitta i ca 16 timmar men iom att jag är bäst på att sova gick det rätt bra. stannade till i umeå på vägen upp och fick lite mad hos fia och stellan, även jocke var där. var väldigt trevligt att träffa dom. på väg ner plockades mina cyklar upp, den ena hos filip som jag hann träffa lite, och den andra hos anders. på den var bakdäcket trashat totalt. mindre bra!

kort sammanfattning;
kom hem 6 timmar tidigare än mor och far trodde på lördagen. åkte till stugan på söndagen. snowboard måndag tisdag, sjukgymnast onsdag, längdskidor (sjuuuukt snabbt) torsdag fredag och inte så mycket på lördag.

var lite skönt att komma hem igen till min ponnyfis. ska ringa vet imorgon igen iom att hon inte slutat hosta än.
var i stallet nästan hela dagen idag, och det syns speciellt på mina axlar. grisrosa hud, here I come!



home, sweet home



kasvis ja kebabhamburilainen



syster åker gondol



mor åker gondol



jag glassar i solen



far, storebror och sambo



världens snyggaste och SNABBASTE längdskidåkare



världens bästa sambo i en riktigt snabb outfit



fjällstuga, sweet fjällstuga





Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0