supergood

så var det en ny vecka igen. jonas är som sagt borta så jag och bobby styr och ställer.
idag har jag försökt plugga lite matte, men det är sååååååå trååååååkigt. har tyvärr hittat det fantastiskt (egentligen rätt tråkiga) beroendeframkallande spelet pocket frogs på telefonen.



det går ut på att man ska avla fram olika färgade grodor. enformigt och lite tjatigt, men som sagt, väldigt beroendeframkallande och sjukt mycket roligare än matte.

har även klippt bobbys flickvän ronja idag. hennes matte susanne tycker att bobby var så fin i pälsen och frågade om inte jag kunde fixa ronja också, och snäll som jag är gjorde jag det.


planen för veckan i övrigt är
tisdag: göra klart kemiuppdraget och skicka in den, har iof till den 9e på mig, men lika att få det gjort
onsdag: funderar på att ev byta däck på bilen. ska till karlstad på eftermiddagen och ha westernallsvenskalagsmöte. tänkte att jag skulle åka tåg dit först så jag slapp leta parkering osv. har ju inte vart sådär allt för många gånger i karlstad, men iom att jonas inte är hemma måste ju bob med = bil
torsdag: mocka ut den andra hagen och flytta hästarna till den så deras vanliga får torka upp innan den blir en alldeles total lervälling. på kvällen kommer ju även jonas hem igen
fredag lördag söndag: inget speciellt. plugga den där matten kanske...



nu måste jag fortsätta försöka få fram en black bruna clunicula-groda

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0