summertime

försöker lära mig den här dumma matten, men det är fan inte lätt.

ska givetvis ta med böckerna till pajko så min käre bror får trycka in allt i skallen på mig
eller för att citera honom
"Och i byn ska vi räkna mest hela tiden. Sitta ute i en snödriva, sola och bli mattekunnig"
låter som en fin ide

nu ger jag upp för stunden och tar en promenad till stallet. kajsa ska få stå resten av veckan så hon blir av med den där hostan. är ju inte alls länge kvar tills första tävlingen och då måste hon vara pigg och kry.
och varje meter min bil inte behöver köras är ju bara bra. längtar till min cykel!

måste ju börja packa snart också. snart bär det av hem!

hmm..kanske ska diska lite innan jag går..

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0