I only go with you

i onsdags var vi ut på isen en sväng efter jonas kommit hem från jobbet. det är ju ljust så länge nuförtiden om kvällarna. var riktigt skönt ute




på väg tillbaks till bilen lyckades jag ramla lite ocoolt och smällde i knäna ordentligt, precis när ett tåg körde förbi. som tur var bara ett godståg, tänk så de hade skrattat ombord annars. hade iaf jag gjort


mina grejer kom igår! tyckte dock att lädret på stigbyglarna var lite väl ljust mot resten av utrustningen så jag färgade det lite med olja. blev mycket bättre



ska ta en bild på kajsa iklädd sitt nya fina blingträns också här nån dag. det måste bara få en rejäl genomsmörjning först. nytt läder är ju alltid måttligt mjukt och mysigt..

imorse halvvaknade jag till 4 ggr innan jag masade mig upp, och min första tanke var alltid "nu kommer jag försent till högskoleprovet" följt av "äh skit samma, men jag måste ändå kliva upp och släppa ut hästarna"

just nu känns det faktiskt som skit samma hur det går, om jag kommer in på skolan eller inte. (om man bortser från att jag inte gillar att misslyckas) är bara lite trött på att försöka pressa in mer i skallen

fick skattebeskedet idag. hoppas att det är ett aprilskämt för tydligen måste jag betala tillbaks.. desvärre tror jag nog att det är sant 1 april eller inte.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0