fool me

var i karlstad igår och hade möte med laget. är ännu mer peppad på att komma  igång och tävla nu!
dock har min kära häst vart lite hostig sen i onsdags, och fick vila igår. blir nog vila idag också. ingen feber har hon men lite snorig. är nog vädret iom att det vart så fram och tillbaks och regnat rätt mycket.
ikväll ska vi mocka ur den andra hagen och flytta dit dom så den vanliga får torka upp lite. den ska också mockas men kanske inte idag.
fick även veta att wwr kommer stå för alla startavgifter, det vi tävlar för laget alltså, och eventuellt kan vi få lite av resekostnaderna betalda också. hade ju vart guld med tanke på att alla deltävlingar utom en ligger runt 30 mil härifrån...

kom även på den briljanta iden att plocka med mina cyklar från umeå när vi kör hem. att jag inte tänkt på det tidigare är ju lite konstigt. men nu vill jag verkligen ha en cykel så jag inte behöver ta bilen eller gå när jag ska till skolan/stallet. bensinen är ju inte gratis och dessutom tar det inte många minuter att cykla dit jag ska heller. ska även försöka lära bobby att följa med på cykelturer. tror han kan tycka det kan vara ganska trevligt bara han kommer på att cykel inte är = springa järnet, skälla och stressa upp sig till max.

måste även skicka in en ansökan till universitetet inom en snar framtid. 15e är ju sista dagen. hade ju vart lite surt att missa det...
ska ta med betygen till skolan idag och kopiera dom så det är gjort.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0