who are you?

en sak som är lite hmm, vad ska man kalla det, otrevligt snudd på obehagligt, som jag märkt är NDs utspridning. för nån vecka sen fick vi deras valtidning i brevlådan. den var skrämmande.
och överallt i stan är det små klistermärken uppsatta med trevliga budskap som:

"festen är slut, åk hem!"
"har du fått nog snart, svenne?"
"nej till ett mångkulturellt sverige"
"utan svensken stannar sverige"

och liknande. jag och bobby tar ner alla såna vi ser på våra promenader men dom sitter ju alltid som fan!
nej bläk för ND säger jag bara

nu är det vem vet mest


Kommentarer
Postat av: Christobal

Hela Ankarskatan (studentbostadsområdet) blev skitjävlaförbannade när alla hade fått flyers från Sverigedemokraterna i sina brevlådor. Det ordnades ett slags bokbål (fast med flyers, då) samma kväll mitt i kvarteret.

2010-09-09 @ 23:19:40
URL: http://czakrisson.wordpress.com
Postat av: Far

ND (Ny demokrati) fanns för flera flera år sen och har vad jag vet inte återuppstått. Du kanske menar SD (Sverigedemokraterna), fast man vet ju inte i Åmål....??

2010-09-10 @ 16:38:28
Postat av: linnea

nej det är nationaldemokraterna och dom finns i alla högsta grad. har fått skräppost från SD också men ND är snäppet värre

2010-09-10 @ 16:58:05
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0