something's happening

nu händer det grejer.

var på komvux igår och pratade med en väldigt trevlig människa och nu börjar jag skolan! ska bli väldigt kul. ska på introduktion på måndag men redan imorgon ska jag följa med på en mattelektion.

pratade även med transportbolaget som ska köra ner min kajsa. han sa att dom kör ner redan nästa tisdag och mest troligt inget mer under denhär månaden. trodde inte alls det skulle bli så tidigt, men det passade dom bäst att köra då. nästa månad hade han ingen aning om hur det såg ut. känns ju lite dumt iom att det ändå är 2 veckor kvar av kontraktet, men vi visste ju redan från början att det nog är svårt att få ner henne exakt på dagen och dethär verkar ju vara det datum som ligger närmast... ska prata med honom igen på fredag och bestämma hur det blir.
synd att det bara är två företag som kör från norrland. och det andra var mycket dyrare och så skulle jag få hämta henne själv i skara eller skövde eller vars det nu var. mindre kul

idag har jag städat och tvättat massor så nu är jag lite trött. snart borde jonas komma hem också.
och dagens stora fråga är än en gång: vad ska vi äta till middag?

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0