now I know what to do with myself

pjugh. fredag.
klev upp tidigt och pluggade matte ett par timmar. när jag kom till ett tal som inte ens min papi kom på hur man skulle lösa, gav jag upp. fick inte tag på min bror heller. läste lite kemi istället innan jag for till stallet.
hann dit och få in hästen precis innan det började ösregna.
premiärprovade min nya klippmaskin och den funkade finfint. halvklippte kajsa och hon såg ut att tycka det var skönt. hon var aningens mycket piggare när jag red idag och det gick rätt bra. hade några bommar och tydligen har hon glömt hur man lyfter på hovarna. nått att träna på där alltså.
när jag kom hem var jag rätt hungrig och insåg att jag varit i stallet 5 timmar ungefär. vad gjorde jag förut när jag inte var i stallet?

har även lite lätt träningsvärk. både i magen och benen. och i händerna också. dock inte lika mycket som jag hade i somras efter min första jobbdag i stallet, men ändå. kände även mina sittben rätt tydligt ajaj.

har våldsätit stuvade makaroner (på riktigt vis, inget jävla fusk här inte) och sojakorv. det var smarrismattans. måste passa på att äta sånt nu när jonas inte är hemma. han mår inte riktigt bra av mycket mjölk, och jag som älskar plättar..

nu fortsatt chill på soffan

Kommentarer
Postat av: Anders

du tänkte på riktigt vis när man gör en stuvning och kör ner dem i eller?

2010-09-18 @ 12:49:28
Postat av: linnea

nej jag tänkte på riktigt vis när man gör det på riktigt vis och kokar dom i mjölk. annars hade jag ju skrivit fusk-vis

2010-09-18 @ 21:14:38
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0