it's bringing me down

idag går det skitdåligt att plugga. min hjärna vill inte alls vara med. på matten och fysiken iaf. eller matten. fysiken gick rätt bra. kemi och biologi gick också bättre. är framme vid första laborationen på biologin också nu.

har precis betalat månadens räkningar. en stor del av mina små slantar försvann men nu är allt payat och klart för nästa månad. om det inte skulle vara så att vi helt plötsligt börjar äta abnorma mängder så vårt matkonto måste tripplas eller liknande.
hittade även ett csn papper i högen av allt viktigt att ta itu med, som tydligen ska skickas in för att jag ska få nå pengar.. nå bättre sent än aldrig

till lunch blir det lite förgiftad svamp från igår
sen ska jag nog städa lite tror jag. ingen ide att försöka lära mig matte när hjärnan tydligt säger nej

Kommentarer
Postat av: Linda

Kämpa Linnéa, Kämpa!

2010-09-25 @ 02:18:59

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0