god, save us all!

shit. var på första mattelektionen på 6 år. förstog jag mycket? nej.
det var jag och två killar varav en inte sa ett ord på hela tiden och den andra var en sådär som måste visa sig duktig och "hjälpa" läraren räkna ut talen på tavlan..
nå ska be jonas om hjälp att komma igång lite ihelg och på måndag ska jag på introduktion och få lösenord till databasen så man kan plugga där också. dom hade ett smart system med  uppgifter som man kan träna på som dessutom funkar lite som närvarokoll så.

har även beställt matte och kemiböckerna jag behöver. dom fick bli nya men jag hittade två begagnade biologi och fysikböcker så där kom jag lite billigare undan. 712 kr för dom andra två. helt sjukt hur dyrt det är, men jag får väl anta att det är värt det.

ikväll är jag och bobby själva hemma. jonas är på jobbgrej till imorgon.
och imorgon är det lekdag planerad med ronja, bobbys ladyfriend. blir nog bra det


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha. :) Bara höra av dig om du misstänker att jag kan hjälpa. Nåt borde jag ju ha lärt mig iaf... :P

2010-09-09 @ 16:28:40
URL: http://everlongisagoodsong.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0