furry friends

jag och bobby har myskväll. han har fått äta grisöra och jag lite godis. nu ligger han och sover på golvet och drömmer något så det rycker i tassarna och svansen på honom. snart ska jag koka en kopp the

var ute och red med en tjej i stallet idag som visade mig lite vägar runt i kring. finns ett par olika rundor man kan rida och det är ju bra.
så blir det att tävla nästa helg. måste ju passa på när det är så nära och iom att det bara är en träningstävling så känns det rätt lugnt. ska bli kul iaf.

jonas hade fått fisk inatt. en på 6 eller nått och en på drygt 11 så han tyckte det var värt det fast det var pissväder.
men han kommer hem imorgon ändå. dom skulle tydligen inte åka så tidigt på måndag så


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0