count on me

har haft fullt upp dom senaste dagarna. dragit igång med fysiken som jag inte direkt kan påstå blir en sockerdans.  
idag har jag vart på skolan och fått igång kemin och biologin också. pjug men ska bli skönt att komma igång på riktigt. tror att biologin blir både roligast och enklast (det ena ger nog det andra)
när jag kom hem blev det en timme fysik och håll i  hatten, jag FÖRSTOG! jag lyckades räkna ut ett par tal helt på egen hand. då blev jag glad.
ska snart ge mig ikast med att klippa bobby. han var duktig och låg och sov på exakt samma plats när jag kom hem från skolan som han låg på när jag gick. lille fisen.

och så är kajsa på väg. hon for från luleå imorse och hade tydligen gått på transporten utan problem, hon känner säkert på sig att hon ska hem till matte hehe. hade iof blivit förvånad om hon tjorvat.
ska bli så fantastiskt kul!!!

nå nu klippa hund, sen en lunch, sen en timme fysik, sen en timme matte


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0