same old same old

jag har bara matte i mitt huvud. varje natt drömmer jag om diverse matte tal som måste lösas pga olika anledningar..
logaritmer går rätt bra just nu. tack vare hjälp från mig bror (än en gång)

idag kommer anders och elisa och hälsar på. jonas och anders ska fiska imorgon, hoppas det blir bra väder. nu är det lite tråkigt ute.

kajsa har inte slutat hosta än heller. hennes slemhinnor såg dock finare ut igår så jag hoppas det vänder nu. om inte får jag flytta henne till det andra stallet och se om det är luften hon inte riktigt gillat.

en av klubbarna här skulle även ha clinic med peter ljungberg. en nu i oktober och en i november, men dom var båda inställda. skit också! blir i mars nästa gång först.
jag som är i väldans behov av nya ideer och hjälp! tydligen kommer per larsson till karlstad typ en gång i månaden, men det kostade rätt mycket. 900kr för en timmes ridning. a bit over my student budget

nåväl. får väl se vad som händer.
ska räkna lite till, har snart klarat av hela ruttna kapitel ett. finally!
sen ska man väl anstränga sig lite och dammsuga så inte våra gäster behöver kräkas när dom kommer

booby är med jonas idag. jaktdag! inget skjutet men han har vart superduktig idag igen och kommit till jonas när han kallat på honom. känns så himla bra att han inte drar iväg så som han gjorde förra året utan lyssnar och kommer och förstår att bara för att man går till husse är det inte slut på det roliga

  

pinnlek i parken igår


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0