panic on the streets of london

jag fick en smärre stresschock nyss. kollade när sista antagningen till slu för nästa år är och det stog 15 april
hejbara. som att jag skulle hinna klart med allt jag ska göra till 15 april. jävlar vad jag måste plugga nästa år då tänkte jag! tre ämnen på mindre än 3 månader...

sen insåg jag att man kan ju faktiskt till 21 juni på sig att komplettera sin ansöka, och mitt hjärta kunde sakta ner lite. hann dock se framför mig hur jag kastar bort ett år på att inte göra någonting.

Kommentarer
Postat av: Ystret

Klart du fixar det! Du är ju grym!

2010-10-20 @ 23:21:27
Postat av: linnea

fast jag behöver ju inte stressa röven av mig. jag kan ta det lugnt och chilla jue!

2010-10-21 @ 00:02:26
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0